Bļitkas veiksmes formula ir divu ļoti labu aktieru iesaistīšana projektā, kas viņiem abiem patīk. Un forši – lietosim tieši šo vārdu – darbojas abi aktieri. Saturīga izklaide, viens īsts veču gabals. Atis Rozentāls / Kultūras Diena

Izrāde ir godīga un cilvēcīga. Četrus Bļitkas večus – arī režisoru Dž. Dž. Džilindžeru un scenogrāfu Vari Siliņu, kurš radījis autentisku vidi pamestā kinoteātrī, – vieno paaudze ar tās meklējumiem un humora izjūta. Tas nav maz. Henrieta Verhoustinska / Kultūras Diena

"Bļitka" - tas ir dzīvs un sasildošs teātra prieks abās pusēs rampai.

Līga Ulberte / Kroders.lv

Lomas sadalītas tā, ka pēc temperamenta pieguļ aktieriem kā speciāli šūts uzvalks, un var redzēt - katrs savā jūtas ļoti labi. Un tā arī spēlē. Garšīgi.
Līvija Dūmiņa / Neatkarīgā Rīta Avīze / Bļitka

Goda teātra gadījumā „jaundzimušais” neatkarīgais teātris skatītāju (patīkami) pārsteidz ar klasisku, tīru, precīzu iestudējumu „Žurka”.
Kitija Balcare, kroders.lv

TIKAI NESAKI NEVIENAM

Mēs visi cenšamies atbilst kādas sabiedrības normām, vēlamies būt pieņemti, bet reti kad esam gatavi pieņemt otru, ja tas neatbilst mūsu priekšstatiem, tādējādi veidojot apburto loku, kurā atrodas arī lugas "Tikai nesaki nevienam.." galvenie varoņi.

Mūsdienu komunikāciju laikmetā nereti nākas sastapties ar situāciju, kad mēs otru nedzirdam, jo neprotam vairs ieklausīties. Tas, savukārt, rada pārpratumus, kurus būtu viegli atrisināt, ja vien viss tiktu pateikts skaidri un gaiši. Komunikācijas trūkumu  lugā paspilgtina arī pusaudžu vecuma īpatnība, kas paģēr katra mazākā notikuma nozīmes palielināšanu līdz maksimumam, kad, piemēram, atstumtība ir pielīdzināma pasaules galam, kā dēļ ir vērts iet pāri līķiem. Luga būvēta tā, lai būtu interesanta ne tikai pusaudžiem, bet arī to vecākiem un skolotājiem, atgādinot visiem, ka katrs no mums meklē kādu, kas mūs sadzirdēs un sapratīs, turklāt ieklausīšanās varbūt ļautu mums izvairīties no nepatīkamām un pat traģiskām situācijām.

Kā pievērst zēna uzmanību, kurš tev ļoti iepaticies? Vai ir kādas robežas, kuras nedrīkst pārkāpt? Kā tikt galā ar situāciju, kad klasē par tevi ņirgājas un tu jūties kā pilnīgs autsaiders? Šie ir tikai daži jautājumi, kuri tiks risināti iestudējumā.

Lomās: Anete Berķe vai Laura Jeruma, Edgars Ozoliņš, Rolands Beķeris un Kaspars Gods

Liepājas pirmizrāde 2013. gada 1. septembrī

Alise

2014-03-11 14:00:03

Teātris bija ļoti interesants, ļoti piemērots mūsdienām. Vislabāk man patika, kā Juris Bite repoja Ievai. J.Bitei patika Ieva un viņš caur Egilu, Ievas brāli, mēģināja viskautāko par Ievu uzzināt. Egils bija mazliet tāds melis, jo viņš sameloja par pīpēšanu. Ieva bija tāda jauka un mīļa, bet viņa pīpēja, ko daudzi bērni tagad dara. Izrāde bija ar lamuvārdiem, bet tik

Anita

2014-03-11 14:01:32

Šis teātris bija mūsdienīgs, interesants un ar kripatiņu humora. Šai teātrī bija samērā daudz lamu vārdi, bet tas tikai parādīja, kāda jaunatne ir mūsdienās. Teātris man ļoti patika, manuprāt nekā nebija par daudz un nekā nepietrūka, viss bija forši. Šis teātris tiešām atbilst tā nosaukumam.

Matīss

2014-03-11 14:02:09

Labākā vieta bija tā, kur Kristaps ar Juri kāvās, ka Juris nokrita zemē, pēc tam Egils iesita ar kāju Kristapam. Pietrūka dekorācijas. Luga varēja būt garāka!

Marta

2014-03-11 14:02:46

Tas bija ļoti mūsdienīgs teātris ar daudziem lamuvārdiem un pusaudžiem tipiskām situācijām., tikai mazliet pārspīlētām. Man ļoti patika šī izrāde. Aktieri arī labi iejutās tēlos. Lai gan bija tikai četri aktieri, tomēr visa izrāde bija laba. Es personīgi dotu šai izrādei 4 zvaigznes no piecām.

Diāna

2014-03-11 14:03:23

Man vislabāk patika J.Bite, jo viņš tēloja vienkārši ideāli. Vēl bija interesanti, kā Juris dziedāja ievai dziesmu. Man arī patika, kā tēlo Egils, viņš bija smieklīgs. Vienvārdsakot, man patika vis kā tēlo, bet vislabāk J.Bite. Vēl tā dziesma, ko Juris bija izdomājis Ievai, bija vienkārši ideāla, varēja pasmieties. Teātris bija interesants un smieklīgs.

Cik esat gatavs maksāt par teātra izrādes biļeti?

no 1-5 eiro
no 5-10 eiro
no 10-15 eiro